بهترین دندانپزشک کودکان در تهران
وبگاه دکتر سارا قدیمی

دندان قروچه خارش حاصل از رویش دندان ظاهر دندان هاى شیرى تبخال اولیه وارنیش فلوراید مراقبت های بهداشتی ۰ تا ۱۲ سال خمیر دندان در کودکان نخ دندان عادت مکیدن پستانک آیا جویدن آدامس براى کودکان مضر مى باشد؟ زمان مسواک زدن توسط کودک خمیر دندان


بهترین دندانپزشک کودکان در تهران

 

مشکلاتی ممکن است در دوران طفولیت گریبانگیر دندانهای شیری شود از جمله پوسیدگی های دندانی، نبودن فضای کافی برای رشد سایر دندانها، مشکلات فک و…

بهترین دندانپزشک اطفال در تهران کیست؟

هر دندانپزشکی که بتواند آرامش را در کودک شما ایجاد کند و کودک شما با او دوست شود قطعا بهترین دندانپزشک اطفال در تهران محسوب می شود

پس هر چه در دوران طفولیت مراقبت و نگهداری بیشتری از دندانهای شیری شود در دوران بزرگسالی می توان صاحب دندانهای سالم تری بود.

چنانچه در دوران کودکی مراقبت لازم صورت نگیرد و مشکلی برای دندانهای شیری کودک ایجاد شود ممکن است تا بزرگسالی این مشکل با وی همراه باشد و شاید لازم باشد برای رفع آن در بزرگسالی متحمل مشقت زیادی شد و هزینه های گزافی را صرف نمود.

  درواقع مراجعه به موقع و مرتب به دندانپزشک متضمن داشتن دندانهایی سالم در فرزند شما می باشد و صد البته بهتر که این مراجعه، رجوع به یک فرد متخصص در این زمینه باشد.

در دنیای امروز که همه چیز تخصصی شده است و هر امری متخصص خود را می طلبد علم دندانپزشکی نیز از این قائده مستثنی نیست.

علم دندانپزشکی دارای چندین زیر شاخه و تخصص می باشد: مانند تخصص در ارتودنسی، ایمپلنت، زیبایی و …

اما یکی از شاخه های تخصصی رشته دندانپزشکی، تخصص دندانپزشکی اطفال است.

در واقع یک متخصص اطفال علاوه بر درمان، به امور مراقبتی و پیشگیری دندان نیز می‌پردازد. یک پزشک متخصص اطفال با معاینات کامل دندان کودک شما در حفظ و ارتقا بهداشت دندان کودک، کمک بسیاری می‌کند.

بسیاری از بیماریهایی که در سنین خردسالی و نوزادی پنهان است مانند دیابت، نقص مادرزادی قلبی، آسم و …. میتواند توسط یک متخصص حاذق دندانپزشکی اطفال به راحتی تشخیص داده شود.

 همچنین یک متخصص دندانپزشکی اطفال میتواند با آموزشهایی که دیده است در خصوص بعضی عادات نادرست کودک مانند مکیدن انگشت یا پستانک مشاوره لازم را به شما ارائه دهد.

از جمله خدماتی که یک متخصص دندانپزشک کودکان می تواند انجام دهد می توان به فلوراید تراپی، فیشور سیلانت، باندینگ ، ارتودنسی و .. اشاره نمود.

  در واقع یک دندانپزشک اطفال سوای از تخصصی که در حیطه دندانپزشکی دارد یک روانشناس کودک نیز هست، چرا که باید نحوه برخورد با کودکان، علی الخصوص کودکانی که به سختی با امور درمان کنار می آیند و یا کودکانی که مشکلاتی خاص دارند را بداند.

در واقع یکی از مزایای حضور در مطب یک متخصص دندانپزشکی اطفال جذابیت بصری و فضای کودکانه آن نیز است و همچنین مشاهده کودکان هم سن و سال و مشابه خود که سبب میشود کودک به این فضا اعتماد کند و کمتر احساس ترس داشته باشد.

دکتر قدیمی

بهترین دندانپزشک اطفال در تهران (دندانپزشک اطفال دکتر قدیمی)

بهترین دندانپزشک اطفال در تهران

بهترین دندانپزشک اطفال در تهران

بهترین دندانپزشک اطفال در تهران

با سپاس از توجه شما بهترین دندانپزشک اطفال در تهران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : سارا قدیمی تاریخ : پنج شنبه 2 بهمن 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به وبگاه دکتر سارا قدیمی مي باشد.